Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Kupka - 9 augusti 2009 20:41

Har tryckt i mig en hämtpizza och ett glas vin. Varmt som fasiken i lägenheten. Imorgon börjar vardagen igen. Det har varit en skön semester med mycket golf och två vunna tävlingar. Senast nu i helgen då det var klubbmästerskap på Åkagården. Jag vann D50-klassen! Kul. Speciellt eftersom det är en scratch-tävling (man räknar alltså inte bort handicap-slagen, utan alla slag räknas). Och nu sitter jag i den gamla vanliga favoritfåtöljen och väntar på att Casanova ska starta på fyran.

Klappar mig själv på axeln för att jag inte kollat jobb-mailen en enda gång under semestern (det gjorde jag i fjol). Det lär väl ta hela dagen imorgon att komma igenom alla olästa mail i inboxen...Och så ska jag till tatueraren imorgon efter jobbet och utnyttja presentkortet jag fick av mina kör-kompisar!

Ovido - Quiz & Flashcards