Alla inlägg den 15 december 2007

Av Kupka - 15 december 2007 14:59

Nu har jag inhandlat en gran. En sån där som inte sticks eller barrar....och som är dyr. Men i fjol köpte jag en vanlig en (tror det heter rödgran). Den stacks ngt fruktansvärt och började barra redan på julafton.


I veckan som gick har jag varit på off-site team-möte. Bland annat hade vi genomgång av våra resultat på Meyers-Briggs testet. Inte helt oväntat är jag en person som gärna planerar och gör listor och vill ha framförhållning. Jag blev inte särskilt överraskad. Det som var intressant var att se vilken profil alla andra i teamet hade, och hur man på bästa sätt kommunicerar med någon som är tvärt emot en själv när det gäller preferenser. Lärorikt och trevligt.


Imorgon sjunger vi julmusik i Allhelgonakyrkan, kl 17 är det. Det blir lite annorlunda julmusik än den traditionella, många stycken som är äldre. Kom och lyssna!

Ovido - Quiz & Flashcards