Alla inlägg under februari 2009

Av Kupka - 1 februari 2009 12:05

Igår hade jag 50-års rock'n roll fest. Och det blev såååå himla bra! Alla mina nära vänner var där, kören var där, mamma, dottern och hennes kompisar, T:s föräldrar och bröder, teatervännen Konstanze och golfkompisen B.

Och orkestern som jag hyrt in spelade så himla bra. Jag tror att jag bara satt ner under 2 av alla de låtar som spelades under kvällen. Och maten var jättegod (tack Aage!). Och jag fick så perfekta presenter av alla.

Nu sitter jag i fåtöljen och softar. Det blir inte många knop gjorda idag. Ska bara vila. Snart är ägg-och-bacon-frukosten klar (T står i köket). Gött med varm frukost så här dagen efter party.

Min coola mamma dansade också jättemycket (fastän hon precis återhämtat sig från lårbensbrottet i höstas). Hon stannade kvar till halv tre (hon är 83 år)! Snacka om stålmormor.

Ovido - Quiz & Flashcards