Alla inlägg under juni 2009

Av Kupka - 5 juni 2009 20:44

Tiden går så fort, så fort. Nu har redan sommarens första vecka snart tagit slut. Imorgon är det tävling i Torekov. Förmodligen kommer det att blåsa ordentligt, det brukar det göra när vi spelar tävling där. Hade bilen på Ditec-behandling idag. Den blev som ny! Röd, blank och tjusig. Jag gillar verkligen min lilla Yaris T-sport. Den ser ut som en mupp-mobil men är otroligt rolig att köra och drar dessutom väldigt lite bensin.

Jag önskar mig en lång sommar och att jag inte plötsligt vaknar upp i slutet av augusti och undrar var allt tog vägen.

Av Kupka - 2 juni 2009 08:49

Igår damp det ner ett kuvert från Sverigedemokraterna. Utanpå kuvertet stod det "Ge oss Sverige tillbaka". Jag öppnade inte ens eländet utan skrev "Åter avsändaren" på kuvertet samt en uppmaning till posten att debitera SD porto. Sen gick jag och la kuvertet på brevlådan. Jag har inte bett om att få SD:s reklam och det stör mig att det delas ut fast än vi har en skylt på dörren som säger "Ingen reklam". Tror sig SD dela ut samhällsinformation kanske? Jag betackar mig. Det är kusligt när främlingsfientligheten breder ut sig och kryper ända in på min egen dörrmatta.

Ovido - Quiz & Flashcards