Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Kupka - 27 juli 2009 11:41

För några dagar sedan fick jag ett SMS via det mobila internetet som sa att jag använt 90% av min tilldelade datamängd. Hastigheten sattes ner till 10% av ursprungligt, och till sist gick det inte att surfa alls. Fick bita i det sura äpplet och betala 99 kr för att kunna surfa fram till månadsskiftet. Utan internet går det liksom inte att vara längre. Jag har blivit för tillvand. För 20 år sedan hade jag aldrig använt internet, och nu kan jag inte vara utan. Snacka om att skapa behov.

Håller just nu på att läsa en bok som heter Hungerspelen. Det är en historia som utspelar sig i framtiden, där man varje år utser två ungdomar från varje distrikt att tävla i Hungerspelen där endast en person överlever. Lite tillskruvat, men mycket välskrivet och oerhört spännande. Nu är dom bara 3 stycken kvar av de ursprungliga 24 deltagarna...

Ovido - Quiz & Flashcards