Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Kupka - 4 oktober 2007 18:52

Fotosugen som aldrig någonsin bestämde jag mig för att promenera till jobbet idag och ha kameran redo. Det blev några bilder både på ditvägen och hemvägen. Jag insåg snart att jag absolut måste skaffa ett telezoom-objektiv. Så det blev en sväng till fotohandlaren igen där jag införskaffade ett 70-300 objektiv. Och så ut på stan och fotografera igen.


Jag tog kort på domkyrkans ena torn (toppen) och en massa andra saker. Och ett kort från 4:e våningen (där jag bor) ner på gården på en växt med röda bär. (Det vore kanske enklare att gå ner och fotografera, men inte lika roligt).


RIktigt kul att ha en ordentlig fotoutrustning igen. Och att man kan ta hur många bilder som helst utan att det kostar en enda krona extra. Det befrämjar kreativiteten.

Ovido - Quiz & Flashcards