Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Kupka - 8 oktober 2008 20:30

Min dotter går frisörutbildning i Malmö (som en del av er läsare redan vet). Under vecka 46 (måndag e m samt på torsdagen) har hon slut-examens prov och behöver hårmodeller för följande:


- Permanent av uppklippt damfrisyr

- Färgning av utväxt på dam med brunt hår och 2 cm utväxt i rötterna


Är du intresserad (eller känner någon som skulle kunna vara intresserad) så maila till j.k.wennberg@hotmail.com. Det är gratis att bli friserad när man ställer upp som modell. Hon är duktig, tösen min! Först till kvarn gäller.


Av Kupka - 8 oktober 2008 20:28

Jag har nu bestämt mig för att gå ner till 100% i arbetstid. Det får vara så nu ett tag tills jag har kommit i lite mer balans. Har även diskuterat detta med min chef (som är den bästa chef jag haft). Bara att ha tagit beslutet gör att det känns mindre stressat. Jag har också bestämt mig för att verkligen vara uppmärksam på mig själv så att jag inte tar på mig alla uppgifter själv, utan delar ut dem till resten av projektdeltagarna i större grad än sätter uppgiften med mig själv som ansvarig.

Ovido - Quiz & Flashcards