Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Kupka - 21 juli 2008 20:04

I morse frös jag. Och så är det juli månad. Men nu i kväll på väderleksrapporten spådde man högtryck i antågande. Äntligen! Så att man kan känna solen värma mot huden. Det var ända sedan i början på juni som det var riktigt varmt. Synd om alla som har semester just nu. Som tur är har jag mitt götta kvar. Men vackert väder får det gärna lov att vara ändå.

På jobbet är det lite svårt att komma igång, tycker jag. Det blir så när det är lugnare tempo. Man tycker man har all tid i världen, och så händer liksom ingenting. Men idag fick jag faktiskt tummarna loss och gjorde en hel del av det jag har på min lista. Har jag väl börjat, sen går det liksom av sig själv. Det är det där med själva börjandet. Var det inte ngn klok författare som skrev "all vår början bliver svår"? Var det månne Strindberg? Nån som vet? Försökte hitta info på Google, men lyckades inte. HIttade dock en massa andra spännande länkar.

Ovido - Quiz & Flashcards