Alla inlägg den 2 september 2008

Av Kupka - 2 september 2008 17:30

Jaha. Så har man då landat i vardagen igen. Har nu jobbat i två dagar. Full speed från början. Alla andra hade ju jobbat några veckor och det var möten inbokade och massor av saker som skulle göras denna vecka. Men jag vänjer mig väl igen vid tempot. Just nu är det tungt däremot. Är trött i huvudet och idag hann jag inte äta någon riktig lunch, så det blev kaffe och ost-macka i stället bredvid datorn. Inte bra alls.

Men jag fick mig i alla fall två långa promenader eftersom jag lämnade Hondan på service i morse och hämtade den i eftermiddags och transporterade mig båda gångerna via apostlahästarna. Den goda nyheten var i alla fall att det inte var något större fel på bilen och den bör gå igenom beskiktningen på torsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards