Alla inlägg den 23 september 2008

Av Kupka - 23 september 2008 22:34

Det kom en rabatt-kupong med posten. 20% på hela sortimentet på Akademibokhandeln. Jag skrev en lista med 11 böcker och traskade dit. Hittade nästan alla + några till som jag inte hade på listan. Väl framme i kassan sa jag hurtigt att jag hade storhandlat eftersom jag hade fått en sån bra rabattkupong. - Den börjar inte gälla förrän på fredag, sa kassörskan. Men hon var snäll och ställde undan min korg med böcker tillsammans med en lapp med mitt namn, så kan jag hämta den på fredag. Hon tyckte att jag skulle utnyttja min rabatt.

I korgen hade plockat ihop bland annat Uarda akademins nya jubileums-utgåva, Vila på gröna ängar, Inte om det gäller din dotter, Den siste tempelriddaren. Har tappat  bort lappen, så helt exakt vet jag inte riktigt förrän på fredag när jag hämtat mina böcker.

Ovido - Quiz & Flashcards